Tuesday, June 23, 2009

TAG lagi..huhu

1. Bekas kekasih saya adalah..
Org yang saya menyesal sebab pilih dia jd kekasih saya..huhu..but i'm hepi now..coz da jumpa mu true luv...(my hubby)
2. Saya sedang mendengar...
Lagu Revolusi dari Bunkface...best lagu nih..My hubby,Nana & Kiddy suke sgt..hehe..so,aku pun suke!!
3. Mungkin saya patut..
Kemas umah,lipat kain yang menimbun dan caj hp..hakhakhak..umah bersepah hasil keje budak 2org ni..kain byk coz pegi jln2...hp lak da xcaj 2ari..pemalas btul..hehe....
4. Saya suka...
Kalo hubby ajak kuar..terperap kat umah amat membosankan...shopping?pun suke...kalo time sales lagi giler...hrmmm....masak...kalo cukup bahan2 dia..paling suke dpt masak..makan Big Mac..aku suke!!!!update blog....untuk mengisi masa lapang..main dgn ank2..saat yg paling membahagiakan..
5. Sahabat-sahabat saya...
Kat umah..my hubby & anak2 la...jiran byk yg sombong..nak wat cmner kan..kalo kwn cyber lak..Kak Iesma la..org yg baik dan suke melayan aku yg kebosanan ni...hahaha..kitorg selalu chat pakai googletalk..kwn lama time sekolah ade kalo sebut yg lain terasa ati lak..ramai gak..panjang lak en3 ni nnt...huhu
6. Saya tak paham...
Bile keling sebelah memekak je ari2..anak2 dia pun..ntah pape..xletih ke diorg?pastu kuar umh naik keta dlm 4minit jer..terus blk..ape kes?bodo kan?(jahat mulut)...hahaha...serabut tau...ank nak tdo pun ssh bile dia asyk memekak dan bunyikan hon keta xpasal2...bni tgh buke mangga pagar pun dia hon lg..kuat lak tu..ape kes lg nih?
7. Saya kehilangan..
HP lama saya..Nana yg hilangkan..xtau ke mane..huhu..
8. Ramai yang berkata..
Bahagianya sekarang..huhu..betul tau..so,to all my frenz..kalo nak bahagia..kawen la cepat2 yer..
9. Cinta itu adalah...
Love..dlm bhs omputih...sgt indah dan sukar digambarkan..bile kite da jumpe pasangan hidup kite,cubelah tuk bercinta dgn dia dan bahagia bersama..lebih indah lg bile dikurniakan amanah Allah iaitu anak2 yg tersyg...
10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
Bergaduh kot..hahaha..gurau jer..sedang fikir bajet tuk puasa,raya nnt ler..da dekat ni...
11. Saya akan cuba...
Untuk jadi istri yg terbaik dan ibu yg terbaik...but nobody perfects..
12. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
FOREVER kalo omputih..maksud dia selamanya bersama la...hehehe..
13. Telefon bimbit saya..
SONY ERIC W910i...besday present from my hubby..thanks again..luv u...
14. Bile saya terjaga...
Akan cari Kiddy kat mane coz tkt dia merayap...huhu..dia tdo sgt buas tau..xpadan dgn umur...My Hubby lak akan bgn,mandi dulu..baru dia kejutkan aku yg tgh syok tdo..hehehe..baiknya hubbyku...
15. Saya paling meluat...
Kalo org yg cakap besar ntah pape..walhal????suke kutuk org..maksud aku,yg jenis nak suh org belanja dia jer..tp dia?pakai branded td hampeh...bile pg mane2..oder best2 nak suh org byr..siap tapau lak tu..sakit atikan??cmni pya org pun ade ke...
16. Pesta/parti adalah
Menghiburkan..tp tgok atas parti laa...yg di luar batasan tu..harap di jauhkan ler..
17. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
Comel?ntah..ikan kelisa kot..hahaha..aku ni kureng sket dgn haiwan2 ni...biasa2 jer..kalo ikan aku suke gak...
18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
KANAK2..huhu,selalu dapat bile nak pape..dapat bermanja..best tau..
19. Hari ini..
Bosan coz hubby xde..pg lawan snooker..antara staff TNB yg terlibat...so,uat Tag KakIesma ni..
20. Malam ini saya akan..
Buat Tag ni sampai abes..haha...smbil lyan ank2..tu yg lmbat siap..
21. Esok pula saya akan..
Duk umah mcm biasa..tp rasa cam nak ajak my hubby g mkn bakso..hukhuk..
22. Saya betul2 inginkan..
Duit yg byk..biar lepas sume beban yg ade..hahaha....
23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Ade jerawat tumbuh satu coz period kot..huhu...siot tul..nsb kecik jer..mcm pasir..haha
24. Pusat membeli belah atau arked permainan...
Pusat membeli belah la..dapat cuci mata pun da besh..konon dapat beli..hahaha
25. Makanan barat atau jepun..
Jepun...suke shushi..huhu...Barat pun..suke western..hehe..2,2 la suke..
26. Bilik yang terang atau gelap..
Gelap sbb kalo terang jgn harap ank nak tdo...lgpun kalo gelap ni romantik sket..hehehe
27. Makanan segera adalah...
Maggi..Big Mac...hehe..best...my feveret..
28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
Drive hati2,Luv u so much!!...to my hubby..dia demam..pegi lawan snooker kat Segamat..nsb bw kwn..bimbang jgk...
29. Siapa yang anda ingin tag..
Syazwani....

No comments:

Post a Comment