Tuesday, June 30, 2009

Sakit Gigi laa....Selasa...

Selasa aku pegi Kishor Dental Surgery..mlm tu aku sakit gigi yg teramat sgt...xtahan..tghr tu hubby bawa la g klinik...Doktor cakap gigi bongsu aku terpaksa di buang dan gusi pun terpaksa di operate..alamak!!dengar pun aku da tahap ngeri..da kecik kepala kau ni mendengar doc ckp mcmtu..da xde care lain ke doc??huhu..terpaksa la wat gak..so,temujanji pada 7hb Julai ni..hubby aku doc nak kasi MC supaya dia dapat anto aku pagi 7hb tu...tp,doc ckp pas operate tu aku kena rest 3ari sekurang2nya..sbb darah byk..ape?pas operate tu aku kena tdo jer..sbb pas bius hilang..ermm..fhm2 jela..sakit siot!!!ank2 aku lak cmner...aku bkn ade sape2 kat sni..xkan hubby aku nak amik cuti 3ari?anak aku Kiddy da la breastfeeding 24jam..xminum botol lgsg...cmner ni...penat dan pening aku pikir perkara ni..nak wat xnak erk??doc skng bg ubat thn sakit..selagi xbuang..gusi tu akan bengkak lg..sm jer..so??sian ank2 aku..aku tgh pikir jln yg terbaik skng....hrmmmm........ sementara tu doc da kasi ubat tahan sakit dan ubat kumur..antibiotik sekali...aku kena abeskan ubat ni dulu..br kena g operate 7hb..selasa depan...kecut perut ni...

No comments:

Post a Comment