Monday, June 22, 2009

GERAM>>>

Huhu..2minggu aku x on9 rasa cam nak pecah dada ni tau..haha..ms mula2 tu..modem TM aku ni xdapat nak connet...pastu kitorg mmg da palan nak blk kg mggu lepas..so,kitorg blk kg dulu la pada 12hb Jun tu,,,sampai ler 15hb...pastu org TM xdtg2 lak umh beki...tggu pya tggu..janji nk dtg ari rabu..tp hampeh..pastu kamis lak..tggu gak la kitorg ni..tp hampeh gak..so,ktorg pun mls nak complen lagik..bior je dulu..kamis ptg dpt panggilan dr FIL ajak pg KL..dia kena amik anugerah kat Hotel Legend..so,aku follow ler..18hb tu aku gerak tdo kuantan..Jumat pagi tolak ke KL...Sabtu g Bentong kwn hubby kawen..pastu blk KL blk...Ahad gerak blk tp singgah Genting jap..jln2..huhu..ramai gler org..mlm tu dr Kuantan..aku balik umh smpai kul 1pg..letih jgn nk ckp ler..sian kat hubby aku smpai demam dia...huhu..nnt aku nak update gmbar2 g jln2 tu yer...

No comments:

Post a Comment