Sunday, June 28, 2009

SAbtu...yg RAjin....

Sabtu..tengahari aku masak sup daging..huhu...da nk licin br amik pic..lupe...kuikuikui..hp tgh caj..daging sweet sour+timun tuk ulam...berselera Nana mkn..siap tambah..hehe...telo dadar ade..mls nk inteprem..haha...
Petang lak,kwn hubby ada bg durian 3biji..selalu dapat..aku jugak yg kena abeskan..my hubby tu kureng sket durian ni..tlg bukak jer..yg kena mkn..aku ler..nana pun...hukhukhuk....best..manis jer isi..walau pucat sket kali ni kaler dia..tp yg kuning cantik kaler..xsemestinya sedap tau...ni pun aku letak kat bilik stor durian..hubby aku xleh bau sgt..dlm keta pun dia xletak..selalu kwn yg nk bg tu anto sendiri kat umh..hahahaha
My feveret..Bakso...mlm tu aku msk mihun bakso...sedapnya leh mkn..puas ati kalo mkn sendiri kat umh..huhu....Kitorg 1 family pya feveret...so,licin.............huhuhu....bakso aku letak 5 tp tersorok dlm mihun satu lg..hahaha...

No comments:

Post a Comment