Tuesday, June 23, 2009

FAMILY TRIP-KL-GENTING-BENTONG

Kiddy yg gelak sakan bla dapat bawa keta(pegang stereng jer)..sambil tggu ayah kat halfcut..
Ni lak Tasya..anak bro hubby aku..merangkap anak sedara ler..hehe..dia dgn Nana same umur..dan juga sm bulan lahir..awal Nana sket jer..seorg yg byk ckp..haha..
Nana ni duk main game bola..kusyuk jer..smpai aku amik pic pun buat xlayan..poyo jerk..hakhakhak..
Ni masa kat Genting Highlands..sejuk jugak ler ms ni..tapi kalo jln byk2 xsejuk ler..pic aku kat Genting dlm hp hubby aku..hukhuk..xamik lg...
Kiddy yg asyik duk telek kat game tu..mcm la leh main..hepi jer dia...bgus tul dia ni kalo bab2 jln ni..(mcm ibu dia)huhu...
Jumaat lepas kitorg ke KL-Genting-Bentong...ni lak pic Kiddy ms kat Hutan Lipur Lentang..seronok jer dia ni kalo jln2..

2 comments:

  1. KIDDY NI SUKA CAMERA EHH...PNDAI NYA...

    ReplyDelete
  2. hi2.
    comel2.
    sronok la bdk2 dpt bjln.
    slm pknln..

    ReplyDelete