Friday, May 8, 2009

TAG UNTUK DIRI SENDIRI...

Tag ni aku amik dari salah satu blog feveret aku..aku nak meng..Tag kan diri aku sendiri...mcm Kak Iesma buat...hahaha..

1: 1st time naik kapal terbang ??

-tak pernah..teringin jugak..tggu anak2 besar dulu laa...leh g honeymoon..haha

2: 1st time beranak ??

-masa melahirkan anak yang sulong..Nana..pada 1o November 2005 jam 1.21pm kat Hospital Besar Kemaman...

3: 1st time gi overseas ??

-pun tak pernah...over the sea...pernah laa...haha...Malaysia pun lum abes round lagi...

4: 1st time duduk jauh dari family ??

-selepas SPM..tahun 2003...duk Penang keje...pastu duk KL lak keje...

5: 1st time kerja??

-masa darjah 6..tahun 1998...masa tu keje dgn mak..mak ada niaga kat food court Kemaman...dapat la duit belanja & mak belikan mcm2...Thanks mak!!

6: 1st time rasa diri gemok ??

-Haha...masa mengandungkan Nana 1st time gemuk....dasyat..nasib dpt kurus blk..pastu ngandung lg...

7: 1st time bercinta ??

-Hrmm...Cinta monyet masa sekolah ade laa..tp mmg xserius..kalo cinta sejati skng ni..my hubby laa...huhu

8:- 1st time diri cantik ??

-Haha...1st rasa cantik masa sekolah..sebab ada org bg surat nak kenal dan org ngorat2...jd ms tu br tau..."cantik ke aku ni?????" hahahaha

9:- 1st time masuk cinema ??

-Dgn my hubby kat Penang..ms couple...kalo dulu mak mmg xkasi tgok wayang ni..hukhuk..

10:- 1st time admitted in hospital ??

-Masa nak bersalin Nana laa..10.11.2005...sebelum tu tak pernah..Alhamdullilah...

11:- Pilihan hati ??

-Pilihan hati??laki da ade..leh pilih lg ker??haha...lelaki yg mcm hubby aku..penyayang kat ank2...dan aku...sekian..

12:- Last...Impian Hidup??

-Ingin membina sebuah keluarga yang bahagia...anak2 yg baik,suami yg penyayang...dan segala-galanya...lah..hehe..blur nak impian ape..

Ok..skng giliran Kak Iesma lak yer...jwb semua soalan..

No comments:

Post a Comment