Monday, May 18, 2009

HARI MINGGU YANG RAJIN

PAGI:Aku masak bubur cha cha...tuk sarapan pagi..huhu..guna sarang@bekas acuan nk wat cha cha ni.. yg mak aku belikan kat aku..senang jer jd bubur ni..xpyh nk beli yg segera2 ni...



TENGAHARI:Aku masak Udang Masak Merah..haha...btul ke nama tu?pastu dengan sup kentang+telor..sedap gak..hehe..puji diri sendiri..
*KUEWTIAW HUBBY *
*KUEWTIAW NANA *
*KUEWTIAW AKU *MALAM:Aku masak Kuewtiaw Hongkong..bestnyer dpt msk dan mkn kegemaran aku ni..huhu..rasanya mcm best dr mkn kat kedai mkn.,hahaha..sbb dpt mkn byk2 dan letak bhn2 dgn byk..ada sotong,udang,sayur,ayam,sayur2..fuhhh..yang aku pyer nmpk meriah sket..hehe...hahaha..rajin btul aku msk ari minggu ni.

1 comment:

  1. rajin nya masakkk....ynie ni suri rumah ehh...syok kan jd srumah ni...tingin la nk dok umah je jga ank2...hu

    ReplyDelete