Friday, May 8, 2009

Aku telah di TAG....

Aku lagi laa xsangka bila ade org yg nakal telah meng..Tag kan aku..padahal aku pun br je mengenali erti Tag tu..hehe,kepada Kak Iesma lak,TERIMA KASIH dan ada lori ada bas...ada hari akan di balas...tungguuuuuuu..

1. Apakah nama blog anda skarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Nama blog aku sekarang adalah..Azlyanie's Blog..aku memilih nama tu sebab aku nama kau tu da lama kau pakai..gabungan nama aku dan suami ku yg tercinta....Razlan+Iryani..

2. Apakah link blog anda skarang dan bagaimana boleh timbul idea utk menamakan nya?
Link blog aku skng..http://azlyaniekiddynana.blogspot.com/ ...aku menamakan dia mcm aku ckp td..gabungan nama aku dan suamiku..juga kiddy & nana iaitu anak aku yang tersayang...

3. Apakah method penulisan dalam blog anda?
Mcm Kak Iesma da Ieda jugak..saje2 jer..ape yang aku rasa nak masukkan wat entry..aku masukkan jer..xde kaitan antara yg hidup @ yg telah meninggal dunia..

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Kalo Kak Iesma ckp xpernah..saya nak ckp NEVER...haha..my blog is my life...wahh...dasyat..huahuahua..

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Sume best2...jelesnya..kalah blog i..haha...tmbh lg blog Kak Iesma yg kaya dgn makanan...lapar perut nengoknya...

6. Senaraikan 7 orang yang anda akan tag.
Hah??jap nak pikir...hrmmm......
1.Ayuseht(my sis)
2.Kak Luna
3.Syazwani Mustafa
4.---
5.---
6.---
7.---

Tu jer setakat ni...nanti i cari mangsa lagi...

1 comment: