Sunday, May 31, 2009

AHAD...Teka-teki...



Teka-teki...hahaha...saje jer,bosan...lauk pertama..ayam goreng rempah...lauk kedua gulai daging...lauk ketiga tempe+bilis+kacang=sambal...sodap....
SOALANNYA.......
Apekah yg berlaku sebenarnya?....hahaha....
PILIH JAWAPANNYA...
A.lauk-lauk tu mmg aku masak dr pagi...
B.jiran bagi..bkn aku masak pun...
C.mak aku dtg anto....
D.sume di atas..
Jawapan dia nanti aku bagi...hehehe....

Jawapan bg soalan di atas...
B.jiran aku bg...huhu..sbb dia nak pindah..jd mlm tu pas blk dr mkn Big Mac kat McD,(hp tggl xamik pic)hehe,kitorg singgah la umh dia..dia tgh msk tuk mkn pg esoknya(ahad)..dia nk pindah pg Ahd..aku pg sbtu mlm yer..ayam goreng tu dia bg mentah..aku yg goreng sendiri tu tuk lunch Ahad...jd ni la rezki kitorg..xde mknanya aku nak masak ia2 cmni..tggu kenduri ank aku kwin la..hahaha...sodap...best..sbb xssh2 kena msk smlm..panaskan dan msk ns jer...rilex sket..ok..

No comments:

Post a Comment