Wednesday, September 16, 2009

Tag dari Kak Iesma...


MARAH


1) Apakah yang anda lakukan bila marah

- Maki hamun org yang buat aku marah@lepas kat sape2 yg faham ape yg aku nak marah tu -


2) Kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah

- Tgok atas kejutan itu..if bole menambah marah aku @ bole mengurangkan marah aku -

3) Lama tak anda marah?

- kejap jer..pastu melawak balik -

4) Apa yang anda buat untuk hilangkan marah?

- buat keje umah sambil memaki hamun sampai puas ati.. -

5) Selalu tak anda buat orang marah?

- aku jenis xcari pasal dgn org..org jer cari pasal dgn aku..hahaha -


6) Kerap tak anda marah?
-selalu gak akhir2 ini..sbb byk perkara yg menyakitkan jiwa aku yg berkaitan dgn duit lak tu..menyampah sgt dgn tuuuuuut.(family).... -


7)Siapa yang anda nak tag? kalau diaorang tak buat anda marah tak?
-wanna
-ayuseht
-sape2 yg suke amik tag..amik jer...

sekian....

No comments:

Post a Comment