Wednesday, September 16, 2009

~Selamat Hari Raya~

Selamat Hari Raya semua...salah silap tlg maafkan..sempena raya ni..aku balik kampung start hari khamis..17hb september...dan balik semula pada 23hb september..my hubby da start keje raya ke3..hukhuk..terpaksa la balik..da lame xupdate pic tuk blog ni...aku bln pose ni sedikit bz..hope pas raya nnt dapatla update blog aku ni...1st raya aku akan beraya dia trg kg mak aku..dan raya ke2 lak kat kemaman..umh kuaga hubby aku..rindu sgt nak jupe adik beradik dan kuaga...Insyaallah raya nnt sume adik beradik aku berkumpul..gembiranya...da lame xjupe...msg2 berkuaga dan keje..bz..jarang jupe..di harap raya ni..sume akan berkumpul semula mcm dulu2...sekian...salam..selamat hari raya buat semua umat islam di dunia ini...

No comments:

Post a Comment